pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

Mīnus 5kg bez diētām - 5 nedēļa

Ir jau pagājusi otrā nedēļa kopš pārvietojos ar kruķu palīdzību. Esmu uztrenējusies tik daudz, lai varētu aizklibot līdz savas pilsētas parkam un atpakaļ (dzīvoju dzīvokļu mājas trešajā stāvā). Cenšos arī katru otro dienu savu iespēju robežās kādas 15 minūtes pavingrot (izstaipīšanās, vēdera, kāju, dibena muskuļi). Ēšanās ziņā dažreiz turpinu grēkot ar ēšanu ap plkst. 20.00 un arī kādu saldumiņu pa vidu. Toties dārzeņi un salāti aizņem nozīmīgu vietu manās maltītēs.

Mani novērojumi: tā kā salīdzinoši daudz no dienas laika pavadu sēdus stāvoklī, neviļus parādās vēlme vairāk ieklausīties sevī, savās izjūtās. Tas izpaužas arī filmu un mūzikas izvēlē, ko vēlos skatīties un klausīties. Ikdienas televīzijas seriāli notrulina prātu, tāpēc meklēju kaut ko atbilstošu savam noskaņojumam un izjūtām internetā. Vienā vārdā - mani pārņem melanholija. 

Intars Busulis man ļoti patīk kā dziedātājs un šo viņa izpildīto dziesmu bieži dungoju pie sevis no rītiem, dzerot savu ikdienišķo kafijas tasīti. Tā liek justies kaut kā īpaši tad, kad atvēlam laiku tikai sev.

Lieliski izpildīts video klips un duets. Klausoties un skatoties šo duetu, neviļus jādomā par savām attiecībām, rutīnu un ikdienišķību tajās. Kaut kas jādara lietas labā!

Gustavo man patīk savas īpašās humora devas dēļ. Šajā dziesmā man ļoti patīk arī muzikālais izpildījums.

Vai tad katrs no mums kādā savā dzīves posmā nav gribējis kaut ko mainīt apkārtējā pasaulē? Varbūt ir pienācis laiks sākt ar sevi?


No filmām mani absolūti paņēma Džūlija Robertsa "Eat Prey Love". Tas atkal kārtējos reizi man pašai atgādina par to, ka gribu izrauties no mājas ikdienišķās rutīnas un baudīt dzīvi visā tās krāšņumā, aizceļot uz sen gribētām sapņu vietām, iegremdēties savās izjūtās un vajadzībās un būt mazliet egoistiskai.

Mani secinājumi: neesmu mierā ar savu šī brīža situāciju  - jātiek tam pāri un jākaļ jauni plāni savām aktivitātēm pēc tam, kad būšu atkal uz divām kājām. Pašlaik jāsamierinās ar to, kā ir un savās iespēju robežās jāizdara viss nepieciešamais, lai neierūsētu. Vīram mīļi un skaļi pateicos par palīdzību ikdienišķajos darbos.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru