pirmdiena, 2013. gada 18. februāris

Mans mātišķais lepnums

Kā jau visām mammām, arī mani bieži vien pārņem lepnums par savu meitiņu sasniegumiem. Šajā rakstā atļaušos ar tiem palielīties.

Sākšu ar vecāko atvasi - Linda ir aizrautīga zīmētāja un no pagājušā gada septembra ir iestājusies Vidzemes jūrmalas Mūzikas un mākslas skolā Vizuāli plastiskās mākslas profesionālās ievirzes programmā. Viņa ir jaunākā savā grupā (sāka 6 gados), bet no skolotājām bieži dzirdu atzinīgus vārdus par Lindas pacietību, mērķtiecību un arī talantu. Arī pirmā pusgada liecība to apliecina, kur vēl nav atzīmes zemākas par 9.

Lūk daži Lindas Mākslas skolas darbiņi 

Te vēl daži  . . 

Savukārt, 4 gadīgā Laura no tā paša pagājušā gada septembra dejo Bērnu deju kolektīvā Dālderītis, kuru vada Jānis un Anita Precinieki Carnikavā. Cepuri nost viņu priekšā! Strādā ar tādu iedvesmu un atdevi un kur nu vēl viņu izstrādātās brīnišķīgās izrādes! Pēdējā, kur piedalījās arī mana atvase, bija muzikāla deju izrāde "Kraukšķītis". Bildes no šīs izrādes var apskatīt šeit. Man liels prieks ir par to, ka Laurai tur dejot patīk un arī diezgan labi sanāk.

Mana mazā dejotāja pēc izrādes

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru