otrdiena, 2013. gada 16. aprīlis

Berete un bezpirkstaiņi pavasarim

Lūk mans jaunākais tambordarbiņš, kas radās vecākajai atvasei par prieku, jo bija jānomaina ziemas dubultsiltā cepure pret drusku plānāku pavasarim atbilstošu. Arī siltie dūraiņi vairs nav vajadzīgi un to vietā komplektā cepurei nāk bezpirkstaiņi, lai var sajust pirmos izplaukušos zaļumus. 


Un atkal talkā ar idejām man nāca youtobe video par beretes tamborēšanu un video par bezpirkstaiņu tambordarbu. Mana interpretācija bija lielākā puķe uz beretes un mazākās divas uz cimdiem. Nu patīk man tās puķes!


Savā darbā izmantoju Brūngani krāsaino dziju Yarn art crazy color , kuras sastāvā ir 75% akrils un 25% vilna, tumši sarkano un violeto dziju Red heart Lisa (100% akrils), kā arī mazas baltas pērlītes, kuras piešuvu puķītēm kopskaitā 9gb. Brūngani krāsaino dziju beretei tamborēju divās kārtās, bet cimdiem vienā kārtā. Šo dziju man vajadzēja apmēram 130g.

Vispār bezpirkstaiņus izmēģinam pirmo reizi un esam patīkami pārsteigti par to, ka rociņām ir silti. Arī berete manai meitenei, kura var lepoties ar savu garo matu rotu, ļoti labi piestāv.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru